Beursbanner

BEURZEN

Bezoekersregistratie - Bezoekerswerving - Exposanten Services

DEMO AANVRAGEN

Summit voor beurzen

U organiseert een onderwijsbeurs, consumentenbeurs, vakbeurs of evenement? Bezoekersregistratie wordt aangeboden op veel manieren. Summit levert software, afgestemt op uw beurs, doelgroep en budget. Uw ambitie is altijd ons uitgangspunt. Benieuwd naar onze ervaringen? Neem contact met ons op.

Bezoekers-
registratie

adsafa

Foto: Alexander te Brake

Online registratie

Geen beurs, congres of informatiebijeenkomst is gelijk. Daar weten wij alles van af! Onze slimme, onafhankelijke modules en componenten kunnen we telkens op maat inrichten voor ieder evenement afzonderlijk. Geen standaard systeem, maar een flexibele mix van slimme software-oplossingen. Hierbij kunnen we rekening houden met uw verschillende doelgroepen: VIP’s, bezoekers, deelnemers, sprekers, en exposanten worden allen op maat bediend. Resultaat: een perfecte eerste kennismaking met uw beurzen!

Neem contact met ons op voor meer informatie en onze ervaringen bij vergelijkbare evenementen!

Ter plaatse

Wij zijn ervaren en gespecialiseerd in het verwerken van grote groepen beursbezoekers. Wij verzorgen al jaren registratie en dataverwerking van kleine en grote beurzen, tot 350.000+ bezoekers. Met handige tools als unieke onsite-software en professionele hardware – badgeprinters, scanners, etc. – managen wij moeiteloos grote groepen bezoekers ter plaatse en voorzien we ze snel en veilig van een gepersonaliseerde badge. Wij kunnen u op basis van onze ervaring bovendien deskundig adviseren bij de inrichting van het registratiegebied. Denk daarbij aan bijvoorbeeld de balies en de bebording.

Spontane bezoekers kunnen zich alsnog registreren op locatie. Daarvoor leveren wij praktische registratiesoftware en voldoende workstations. Een bezoeker kan zich vlot en makkelijk registreren voor uw beurs, eventueel geassisteerd door een hostess. De bezoekersgegevens worden alsnog verwerkt (data!) en de entree blijft een soepele doorstroming = geen wachtrijen = tevreden mensen. Neem contact met ons op voor meer informatie en onze ervaringen bij vergelijkbare beurzen!

24/7 overzicht

Het succes van een beurs of congres staat of valt met goede informatie. Gedurende het  registratieproces en tijdens de beurs kunnen wij een online Management Portal inzetten. Dit online portal biedt de organisator 24/7 real-time inzicht in alles van het registratieproces. Daarnaast heeft de organisatie zo de mogelijkheid om te regisseren als dat nodig is. Alle data en statistieken zijn eenvoudig, snel en in verschillende formaten (bijvoorbeeld in MS Excel) te exporteren.

Naast monitoring functies biedt de Management Portal ook beheerfuncties. Zo kan de organisatie makkelijk een nieuwe login aanmaken ten behoeve van een exposant. Congresprogramma’s kunnen snel, eenvoudig en tot op het laatste moment worden aangepast. Denk daarbij aan het wijzigen van workshopvariabelen als titels, zaalnummers, sprekers of capaciteit per sessie. Ook bezoekersgegevens kunnen via de online helpdeskfunctie snel worden opgezocht en aangepast waar nodig.

Onze Online Management Portal kent verschillende standaard statistieken en rapporten. Maar natuurlijk is een beurs nooit standaard. Organisatoren hebben dan ook vaak behoefte aan een extra niet-standaard rapport. Dat kan! Met één druk op de knop heeft u uw specifieke overzicht op maat. Neem contact met ons op voor meer informatie en onze ervaringen bij vergelijkbare beurzen!

Bezoekerswerving

Summit biedt beurs- en congresorganisatoren de waardevolle Summit Exhibitor Portal. Middels deze online portal kunnen exposanten en sponsoren niet alleen eenvoudig hun standbemanning aanmelden, maar ook een bijdrage leveren aan de werving van bezoekers of congresdeelnemers. Met 4 handige hulpmiddelen kunnen zij hun netwerk informeren over hun deelname aan uw event en tegelijkertijd de ROI van de deelname verhogen.

Ook uw bezoekers kunnen een bijdrage leveren aan uw bezoekerswerving. Summit maakt het hen makkelijk door verschillende social media te integreren in de online registratie van uw evenement. Zo kunnen bezoekers en deelnemers met één druk op de knop volger worden van uw evenement via bijvoorbeeld Twitter of Linkedin, daarnaast kunnen ze eenvoudig hun netwerk laten weten dat zij zich hebben aangemeld voor uw beurs of congres. Summit heeft ook een module ontwikkeld waarmee collega’s kunnen worden uitgenodigd of zelfs al direct kunnen worden geregistreerd voor hetzelfde event. Mogelijkheden voor de werving via bezoekers te over!

Wellicht heeft u al een database opgebouwd met oud-bezoekers en andere geinteresseerden. Deze kunnen we uitstekend inzetten voor de promotie van uw evenement. Door de data te uploaden in de registratiedatabase, kunnen we bezoekersgegevens pre-fillen in de registratie. Zo hoeft de bezoeker niet nog eens zijn gegevens in te voeren en kan hij zich snel registreren. We helpen u graag met het inzetten van uw data en het versturen van mailings! Neem contact met ons op voor meer informatie en onze ervaringen bij vergelijkbare beurzen!

Summit Exhibitor Portal

  • Aanmelden standbemanning

    Het aanmelding van standbemanning kan snel en eenvoudig: op basis van de lijst van de vorige keer hoeft de exposant alleen maar aan te vinken en eventueel toe te voegen wie er deze keer van de partij zijn.

  • Uitnodigen relaties

    Uw exposanten weten als geen ander wie de juiste bezoekers zijn. Het betrekken van exposanten bij bezoekerswerving betekent meer en betere bezoekers. Daarnaast hebben exposanten een betere beursbeleving als zij hun relaties treffen op de beursvloer. Met de online Exhibitor Portal van Summit kunnen relaties doeltreffend worden uitgenodigd.

  • Lead Management

    Summit biedt exposanten 2 geavanceerde lead management systemen (barcodescanners) om beursdeelnames in concrete resultaten om te zetten. De online Lead Manager biedt iedere exposant een helder overzicht van zijn bezoekerswerving en lead retrieval. Alle relevante data (statistieken & rapportages) zijn eenvoudig te exporteren naar verschillende formaten zoals MS Excel. Nieuw geworven relaties kunnen snel in het eigen CRM systeem van de exposant worden geladen.

Samenwerking op maat

Onze producten en diensten zijn altijd op maat. We kunnen alles aanpassen aan de wensen van iedere opdrachtgever. We denken graag mee en ontwikkelen gebruiksvriendelijke producten zodat u in optimaal contact komt met uw bezoekers en exposanten.

Bel of mail gerust. We maken graag een afspraak voor een vrijblijvend en goed gesprek. Try us!

Referenties

 Ralf Adang

“Door hun uitgebreide ervaring met bezoekersregistratie, gecombineerd met specifieke expertise in het onderwijs is Summit de ideale partner voor onze onderwijsbeurzen. Ik heb het team van Summit leren kennen als efficiënt, klantgericht en proactief.”

Ralf AdangMarketing Manager Organisatie Groep Zuid B.V. (OGZ)
Peter Schreuter

“PROVADA werkt al 10 jaar met veel plezier samen met Summit.  Het is voor ons DÉ partner op het gebied van registratie. Wij hebben, als één van de weinige, gekozen voor een uitgebreider systeem waarbij er van alle bezoekers en exposanten tijdens de registratie foto’s worden gemaakt. Dit maakt het registratiesysteem voor ons compleet. Summit is een dynamisch bedrijf dat ik zou willen omschrijven als flexibel, pro-actief, servicegericht, adviserend  en klantvriendelijk. Kortom je kunt je geen betere registratiepartner voorstellen!!” 

Peter SchreuterCommercieel Directeur, PROVADA
Simcha van Nimwegen

“Ik heb in de voorbereidingen en tijdens het event erg goed contact gehad met de mensen van Summit. De registratie van de events van Modefabriek BV zijn verlopen zoals wij in gedachte hadden. Summit heeft goed werk geleverd!”

Simcha van NimwegenHead of Operations, Modefabriek & kleine fabriek
Peter de Leeuw den Bouter

“Deli XL werkt inmiddels 5 jaar samen met Summit. De registratie online van ons jaarlijks evenement, FoodServiceFair, wordt met Summit samen jaarlijks gemuteerd zodat alle wensen die ontstaan zijn ingevuld worden. Zo starten we in januari van elk jaar met overleg om in juni de gewenste registratie portal live te hebben. Resultaat is dat onze klanten en exposanten volledig geïnformeerd zijn over de FoodServiceFair en bij aankomst snel geregistreerd worden.”  

Peter de Leeuw den BouterProjectmedewerker ICT Projecten, Deli XL
Ilse de Heer

“Ten behoeve van de registratie van de bezoekers van het Careerevent en de Masterbeurs werk ik al ruim acht jaar samen met Summit. Tijdens onze events kunnen ter plaatse data worden verkregen en na afloop heb ik dezelfde avond nog alle data en statistieken inzichtelijk. Ook onze deelnemende exposanten maken gebruik van het scansysteem van Summit, met één druk op de knop beschikken zij over complete profielen van de bezoekers van hun stand (naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, mailadres, studieniveau, richting, afstudeerdatum), daarnaast ontvangen zij na afloop van het event alle gegevens digitaal.”

Ilse de HeerStrategic Event Manager, het Careerevent & de Masterbeurs, TMG